theoutsider

Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

So prov >.<

Av Josefine - 15 februari 2010 18:38

Idag var skolan rättså lugn bara det att vi hade so prov.. Jag hade inte pluggat även fast jag har haft tid, men det är sååååå tråkigt att läsa om ekonomi O.o Jag läste på lite i skolan (A) Jag tror iaf att jag kan ha klarat G och de känns rättså okej ;)
Vi övertalade oxå No lärarn att vi skulle slippa no provet på torsdag så det är framflyttad till torsdagn efter lovet alltså v.9 :d


Vi hade sovmorron imorse :D Grymt skönt ;) även fast jag inte utnyttja den (A)

Hade kul med folk idag och på musiken så va de drygt oh vi va tvungna att dansa nån form av square dance? Grymt jobbigt iaf >.< Men lite smått kul ändå, de va lite komiskt liksom ;)

Jag slapp laga mat idag :D Blir däremot nåt lätt imorrn x) Och så ska jag baka semlor då oxå, mums :d


Ikväll så blir det lite plugga (om jag känner för det) Promenad + ut oh springa med hund ;) Och sen käka frukt, mums :D äpple + päron :D<3
Blir  väl en sväng förbi affärn innan den stänger oxå ;) Måste handla jäst :p

Ska försöka göra klart mitt Hk arbete från förra terminen oxå :) Skulle kännas så skönt att få klart nåt arbete x)

Men jag ska snart dra ut så vi hörs :)  

Ska nog baka några nya chocolate chip cookies nån vecka framöver oxå, mums (A) :D

 
 
Fanny

Fanny

15 februari 2010 19:26

Haha square dansen är ju jätte komisk, men jag blir så virrig :S hahah xD

http://crazyhere.blogg.se

 
Josse

Josse

15 februari 2010 23:31

hahah jaa XD Men anna maija är ju lite virrig så vi kan ju inte bli annat än virriga XD

http://theoutsider.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

16 februari 2010 16:00

haha precis xd

http://crazyhere.blogg.se

 
Josse

Josse

16 februari 2010 19:19

haha xD

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards