theoutsider

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Josefine - 10 februari 2010 18:16

Ska väl kanske käka nu innan jag går ut, de blir pannkakor x) Sen blir det lång promis med holly, 1½ - 2 timmar minst ;) Sen när jag kommer hem så blir det plugga, plugga, plugga O.o Usch va jobbigt :/ Men jag har ju saker jag måste göra så det är väl bara att sätta igång >.< Sen om jag hinner oh känner för det så ska jag ta oh skriva lite på "the story" x) Hihi, men ja, väldigt ointressant fakta men skitesamma x) CIAO!

Av Josefine - 10 februari 2010 18:03

Asså, tänkte att jag skulle visa folk mitt bild projekt x) Vet att den har massa fel ._. Men det vore kul oh få höra de av nån eftersom polarna är taskiga <.< Håller inte med dom alls <.< Men aja iaf, jag är långt ifrån klar, men så här ser den ut hittills.

 
Jag har inte skuggat klar än och sen har jag ju ett helt ansikte kvar... Men påpeka gärna fel..
  
Nej men usch O.o Nu hitta jag många fler fel :( Vrf kan inget jag ritar bli bra för? :/ Folk ge mig era ritkunskaper :(


Felen som jag ser är näsan, munnen är crack, ansiktslutningen är fel,ögonen är fortfarande för stora, han ser för tjock ut........ Ser ni mer så komentera dom, tack!!

Gu va jag har saker att försöka justera imorrn O.o

Ovido - Quiz & Flashcards