theoutsider

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Josefine - 8 februari 2010 22:32

Okej, dagens bakverk blev nog rättså lyckade hoppas jag :) Just nu mår jag inte så jätte bra av nån anledning :/ Tror en del av de kan bero på den gräsligt jobbiga huvudvärken som inte vill försvinna :(
haha, morsan sa till Emil att ja hade "bakförbud" oh emil ba; vrf då? Jag svarade; För att mamma tkr att jag förstör för henne då.. Emil ba; Men du behöver ju inte smaka. Och då svara jag; Nej jag har sagt det till henne..
Emil sa senare; men det är ju det bästa på hela kvällen.. Jag oh sebbe vill ju ha.
Och jag ba; Ja, de e väl klart att ni vill sitta oh trycka i er socker.. xd sen gick jag iväg (A) Haha, att folk så gärna vill smaka på de jag bakar, så gott kan de ju inte va, eller? x) heh :) men jag ska ta't lugnt nu ett tag (A) Nåra dagar iaf x) Sen ska jag göra en jordgubbs cheesecake nån gång inom en snar framtid, mums :d
Här är bilder !! x)

Kaka nr 1.. Blev samma smet som till cupcakesen x) Mums, den är säkert jätte god :d Men just nu vill jag inte smaka, mår inte så jätte bra :/

  Fannys kaka, gott gott :D Men jag tror jag misslyckades med den en aning :( Sorry fahony :( Men de är förhoppningsvis god ändå :/ Det är ju polly på den så, MUMS säger ja bara :D

Av Josefine - 8 februari 2010 20:17

Asså, ja, nu blir de baka igen xD men de är så kul oh blir så gott oh jag är ju en riktig gottegris ;O imorrn ska jag ta med en tårta till fahony som ja tkr hon kan dela med sig av (A) hoppas den blir goooo ^^ Mums :D Men är klar med första kakan (den som jag ska ha den resterande cupcake glasyren på) xd Nu håller jag på med tårtan, ska snart ställa in tårtbotten i ungen :) Sen ska jag börja med choklad moussen x) mums, men jag ska byta ut aftereighten mot en annan sak oh så ska jag garnera med polly, hehe, lägger väl in en bild på mitt mästervärk senare ;) om jag kommer ihåg oh orkar x)

imorrn äre första nationella i svenska, är lite halv nervös, känns som att de kommer gå åt helvete men ändå inte :S Så jaa, jag vet inte riktigt >.<

CIAO!!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards