theoutsider

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Josefine - 18 februari 2010 18:20

Asså grymt stressig dag idag asså O.o
Börja med att jag kom till skolan och skulle ha engelska, då visade det sig att vi hade oförberett prov på oh om inte jag får mvg på de så är de lärarns fel <.< Sen så hade vi en chill no lektion som jag och sara inte gjorde nåt spec på (jag satt och rita masker) x)
Sen så va de so och då skulle vi sitta oh lyssna oh skriva lite ._. Senare när det va matte så jag fortsatte att rita, sen på lunchen käka jag en torr semla och sen fortsatte jag med förberedelserna O.o Efter lunchen så va de gympa och jag va inte med på grund av att jag har ont i mitt knä :/ Jag, Emelie oh Bea drog iaf ner till ica oh jag inhandlade rekvesita (en vaniljmunk + en burk med cola).. Vi drog direkt upp till skolan och fortsatte med maskerna, senare så kom Sara oh Fahony och hjälpte till.. Vi bytte om och fixade maskerna, och btw, tack till Niklas som va "stand in" gris :) Teatern blev helt fail men det var för att vi hade skrivit en teater som kräver 6 skådespelare och eftersom en dissa oss och inte va med så blev det virrigt ._.

Direkt efter svenskan så hade jag spanska prov O.o Det gick inge bra känns det som men jag tror jag kommer få G iaf >.<


hade bild sen oh jag ritade lite på den, den blir ganska fail som vanligt :/ Och jag kan inte rita händer och vinklar ._. FAIL PÅ DEN!


Har varit och tagit kort till mitt pass idag, såg förjävlig ut men palla ta om xD
Håller på med maten nu, hoppas de blir gott, falukorv i ugn med hemgjord potatis mos ^^ mums :)


Idag ska jag försöka chilla bara de att jag måste göra no arbetet ._.

Men ciao iaf pallar inte skriva nå mer nu :/

Ovido - Quiz & Flashcards