theoutsider

Alla inlägg den 25 februari 2010

:/

Av Josefine - 25 februari 2010 21:01

Imorrn äre fredag, va händer då? joo då ska ja dra oh hälsa på farmor oh farfar oh så kanske de blir vaniljmuffins bak med Tilde och sen kanske jag ska va olat oh gå ut oh gå med fanny ^^


På lördag så får ja träffa syrran oh Ted (vi ska fira våran födelsedag igen x) wiiie :D )


Har jätte ont i huvet oh pappa är jobbig oh checkar os ._.


Imorrn blire taco till middag, mums längtar redan :D
Vill ha pengar så jag kan köpa flera filmer och böcker oxå :( Vrf kan jag inte vinna massa pengar oh bli rik för ? :(

Tror inte ja kommer gö nå speciellt mer ikväll förutom att se på lite mer tv oh checka runt efter filmer på internet sidor x) Så de blir nog att sova tidigt idag... Ska försöka räkna alla matte läxor imorrn oxå ._. lr ja, iaf hälften (om jag känner att jag orkar)


Men hejdå folk oh godnatt på förtid ;)

  
haha säxi bild asså ;) naaaaaaaaaaat xD

Av Josefine - 25 februari 2010 15:21

Idag har blivit en lugn dag, har varit grymt seg oh trött ._. Har varit oh grillat korv med sebbe, pappa oh tilde uppe vid Gimo dammen och när vi kom hem så drog jag, pappa oh Tilde till österby för att hämta lite saker som jag behövde..
Just nu håller jag på att letar efter bilder som jag kan rita av men de går inge bra, hittar ingen bild som jag riktigt känner för att rita av och så är jag så jävla trött så jag kommer inte orka att koncentrera mig heller ._. Funderar på att skita i datan och skita i att rita ett tag oh bara linda in mig i en filt oh slappa framför tvn, får se hur de blir, men aja ciao xd

Ovido - Quiz & Flashcards