theoutsider

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Josefine - 9 februari 2010 21:05

Usch, usch, usch... Idag hade jag första nationella i svenska, läsförståelsen :(
Den var lättare än förväntat, men jag läste fel på en fråga så jag svara ju ofc fel oxå :( Usch, kommer få IG :'( nästan iaf, lr nee, men ändå :/ De kändes bra så drf kommer det gå åt helvete antagligen ._. De gör det alltid när jag får för mig att det har gått bra :/
Men aja, undrar hur det kommer gå på torsdag, då har vi uppsatsdelen .__. känns som att de kommer gå sämre då :/ Antingen så kommer jag komma igång dirket oh inte komma till nå riktigt slut eller så kommer jag inte komma igång oh så kommer jag skriva ihop nåt sista minuterna som kommer bli sämst ._. Bläää på nationella, tkr det kan bli engelska nationella snart, de kommer iaf gå bra :)

Dagen bestod av skola oh polarna :D I skolan så hade vi nationella sen lunch, matte oh sen slutade jag .. Men jag va social oh va med på syslöjden, jag oh fanny började med en jätte "säxi" hatt hahahah XD
skit kul xD
Efter skolan va jag med lite kul folk (emelie oh fanny). Vi såg på en film som visade sig va på spanska oh som va grymt tråkig, men jag oh fanny gjorde den jätte rolig (A) lalal Xd sen drog vi till jäzi oh satt där oh snacka tills jag oh emelie drog hem x)

 
Den spanska filmen, inget att rekomendera asså ._.

Ovido - Quiz & Flashcards