theoutsider

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Josefine - 11 februari 2010 17:33

Asså, idag då.. xD Han där Jonas nån kom och snacka om massa saker, de va jätte kul för han var jätte komisk XD haha, komiska dude xd
Jag oh Fanny gjorde klart Luis födelsadags present oxå, den blev grym säxi ;)
De va äckelmat i skolan idag så ja käka inte så mkt, gjorde iförsäg inget för jag va inte speciellt hungrig ändå (A)
Hahah, kan inte sluta tänka på han där Jonas, alla hans rörelser och allt XD Asså, jag och Emelie satt oh skratta mest av alla typ tror jag, den roligaste föreläsningen jag har varit med om ;) Sen så snackade folk om mig med han O.o Gaaaaaaaaaah, jag sprang oh gömde mig bakom massa folk (A) heh xD Inge kul att bli utpekad you know ?! <.<


 
Jonas xD


Asså, senare idag precis innan vi skulle till bussen så vare en liten skitunge som tagga för nå grej som inte ens va elakt, han är grymt dryg den ungen ._. Cäpä barn O.o


Kom hem för ett tag sen, satt oh snacka me bror hela bussresan hem (A) XD Vi snacka om massa tråkigt skit, som tatueringar, gymma, styrka x) hehe (A)


Nu när jag kom hem så stoppa jag i mig en helt onödig mack oh ett glas med go' juice (A) haha xd Men mackan va så god så jag ville bara ha en ;O Inte mitt fel att jag är tjackie oh blir sugen på en macka med salami, brieost oh sallad (A) x) Mums :d


Ska skriva lite nu, kanske gö nå skolarbete oxå :) Ciao folk :)

Oh just de!! jag förstörde "inte" min bild alls idag.. (A) ;)

Av Josefine - 11 februari 2010 11:32

Usch, hade nationella del 2 för en stund sen ._. Just nu har vi håla tills halv 2 -.- dryg som faaaaen -.-'
Gick väl inte speciellt bra :S Blääää >-< I hate prov !!! ._.
Vill att nån ska rätta mina nationella nu så jag kan få reda på resultatet (A) x)
Har inget oh skriva förutom att folk här inne är crack O-o

OCH, ska skriva engelska nu!! bläääää ._.


  

Ovido - Quiz & Flashcards