theoutsider

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Josefine - 16 februari 2010 22:59

Känner mig jätte seg och lite trött, har pluggat så jag kan de mesta av spanskan iaf :) Jag har gjort klart mitt gammla hk arbete så jag är nöjd med dagens pluggande :)


Imorrn blir det först teater träning efter skolan med lite folk och sen när jag kommer hem så blir det plugga, plugga och plugga.. ska försöka göra klart teknik arbetet och sen så ska jag plugga på spanska provet :) Kommer va helt död efter imorrn sen, så herrå x)


Nu blir det chilla framför tvn med nån bra film :) Ska släppa ut hundarna först och sen efter filmen så ska jag sova, är trött och tror jag börjar bli sjuk så jag behöver väl lite mer sömn än jag brukar få om nätterna x) Kan ju testa iaf ;) Natti ^^


Btw, här är min bild efter jag förstörde ögonbrynet lite på han (A) XD


 

I know, i know, den är UUUUUUUUUUGLYYYY O.o Men aja, jag kan inte mkt bättre så :/ cya folks, ska fortsätta på den här imörrn, maybe ;)

ciao ciao x)

Av Josefine - 16 februari 2010 21:38

Asså, jag och Sara gjorde nå special köttbullar och egen pasta idag på hkn, det gick väl bra bara det att de va jätte äckligt ._. Pastan smakade ingenting alls O.o Och köttbullarna va de konstig konsistens på :S weiiird >.<


Jag gjorde mina semlor klart idag iaf :P Dom blev rättså bra, lite väl söta kanske men annars goda =) Och jag är nöjd med mitt första försök x)


 

Mumsigt :)


Är väldigt lat idag och går inte ut :(:(:( De är mkt för att jag har ont i mitt knä och jag tror att jag börjar bli sjuk :/ Stackars mig, jo i know >.< (A) xD


Har iaf pluggat lite spanska idag :P har nog lärt mig lite x) men ciao på er :) Ska återgå till musik lyssnadet och chattandet ;)

Ovido - Quiz & Flashcards