theoutsider

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Serie beroende O.o

Av Josefine - 26 februari 2010 20:41

Asså GAAAAAAAAAAAAAH O.o Jag blir helt jävla crazy nu asså O.o
Jag kom fram till att jag måste inhandla massa olika serier (tv-serier) Så att jag har alla kompletta sen x) Så igår så bestämde jag mig för att skriva upp alla serier som jag ville ha, sorgligt nog så blev det ca 43-44 st ._. Tänk er att vissa av dom serierna har mellan 5-10 säsonger, och en säsong kan ju kosta mellan 99-500 kr O.o Usch ushc usch, jag som inte har nå pengar :'( Men nu har jag iaf saker som jag kan önska mig i både julklapp och födelsedagspresent i år framöver ;O xD

Ååååååh, tänk när jag har alla sen (de lär ju komma nya med åren oxå så) va lycklig jag kommer vara :D Och guu' va dom kommer ta plats, åååååh va jag vill bli rik och skaffa alla serier .... Kan ingen snäll ge mig pengar? ;D


Sen har jag juh hittat en massa underbara engelska böcker som jag vill inhandla, kan ingen köpa dom åt mig ? ;D :D:D:D

Imorrn blir de födelsedagsfirande och de ska bli skit kul att träffa syrran oh Ted igen, de va grymt länge sen :/ Oh så får jag ju födelsedagspresenter oxå (a) hihi guuu' va jag längtar ;P Hihi men de roligaste ska nog bli att träffa dom :) längtar =)<3

Men nu ska jag va serie besatt och kolla runt efter billiga säsonger som jag kan köpa ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards