theoutsider

Alla inlägg under februari 2010

Av Josefine - 23 februari 2010 14:33

Asså de e lov och jag har ingen att va me, de suger ._.
Jag har ju mina underbara hundar då då men de e så kallt ute så jag vill inte gå nå långa promisar och så börjar jag få så jävla ont i min fot, jävla fötter som går helt cäpä. I miss my friends :( Känns som en evighet sen jag träffa dom, och de va de ju iförsäg oxå :I Ja har fan inte träffat dom sen i fredags?! tror jag :S Suck :( Miss you guys, hoppas vi hörs snart ^^

Jag har iaf varit ute en halv timme med Zingo och jag ska gå ut med tjejerna ikväll oxå. Just nu känner jag bara för att linda in mig i ett varmt täcke, fixa en kopp varm choklad och se på en film (IGEN) XD

Hade bestämt mig för att plugga idag men jag vet inte hur det blir med det asså, det kanske blir nå senare ikväll men då blir det MKT senare ._.
Vill oxå fortsätta rita men de känns som att jag kommer förstöra bilden då (mer än den redan är).. Så här ser den ut nu iaf >.<

 
Jag vet inte om den blir bättre eller sämre ._. känns så värdelöst >.<

Av Josefine - 23 februari 2010 12:05

Sitter oh väntar på mina varma mackor som är inne i ungen :) Mums, lunch ^^

Idag ska jag ägna dagen åt att plugga oh gå ut oh gå med hundarna med jämna mellanrum :)

Never back down va en jätte bra film och den rekomenderar jag folk att se ;) :d
Men nu ska jag dra oh käka lunch, bai ;)

 

Av Josefine - 22 februari 2010 23:04

Just nu är de film med bror :)
Har precis sett "det regnar köttbullar" :d Den va jätte bra, ett problem bara. MAN BLEV JÄTTE HUNGRIG AV ATT SE ALL MAT O.o guuu va jag blev sugen på stekt ägg ._. xd mat, mums ;D xd

Just nu väntar vi på att julmusten ska bli kall och sen ska jag poppa popcorn, sen sätter vi igång nästa film som blir "never back down".. :d Sebbe säger att den är bra så jag får väl lita på honom :9


Jag sitter inlindad i ett täcke så jag slipper frysa, yaay, jag är smart ibland asså ;) :d
Hoppas att alla har haft en kul första dag på lovet, de har iaf jag :D
CYA !! ;)

Av Josefine - 22 februari 2010 18:36

Haha, idag så blev de bowling med kussarna och brorsan :) Som jag sa tidigare så vann jag ju överlägset ;) (med ett poäng xD) Vi körde nästan 5 "serier" och jag vann 3/5 + att jag fick högst slutpoäng :) Guu' va jag äger ;F På onsdag så blir det ju bowling igen med pappa, brorsan, tilde och anna, jag ska ju äga skiten ur alla då me ;) :D Haha, hade jätte kul idag och vi spelade i två timmar :)
Tack kussarna för en rolig dag :D
Btw så här blev resultatet:
1:a JAAAAAG ofc ;)
2:a min tursamma bror <.<
3:a en välförtjänt 3:e platse kom kusse nr 1 (trissan)
4:a kom lilla kusse (Kevin)
Bra jobbat alla, men vi vet ju att jag är grym så va inte lessna för att ni förlora ;D XD

 

Kevin på bowling banan ;)                      Han såg oxå ut såhär Xd

 
Brorsan iaktog mer, kanske är drf poängen blev som dom blev? (A) XD

Trissan in action ;)


När jag kom hem så fick jag lust att baka så jag kom fram till att jag ville baka en fransk chokladtårta x) Mums :d Den är nog godare än den ser ut tror jag x)

 

Jag garnerade den med rivet apelsin skal oh lite riven choklad de e drf den ser ut som den gör XD


Jag gjorde oxå maten idag som vanligt, de blev hemgjorda "fisk pinnar" och kokt potatis + nån kall sås xd hihi, gu vikken fantasi man har asså XD

Emil jobbar natt idag så de blir bara ja oh bror hemma, kommer nog va lat och titta på massa film, men inte lika länge som inatt xd haha såg på tre filmer så jag kom inte i säng förrän runt halv 6?! (A) XD

Ciao folk :)

Av Josefine - 22 februari 2010 12:01

BOWLING IDAG :D I'M GOING TO GO AND KICK SOME ASS ;) CYA!!

Av Josefine - 21 februari 2010 22:28

Hahaha, är hemma efter en kul dag med mina brorsor xD Jag måste ha världens sjukaste och dummaste brorsor asså seriöst XD
De börja med att jag oh sebbe drog till bussen runt kvart i fyra. Jag messa Emil oh sa att vi va på bussen X)
Sen så satt sebbe oh va grymt dryg hela bussresan O.o Han satt oh "sjöng" om att han knöt upp min sko ._. Jag försökte ignorera hnm genom att lyssna på musik men han är grymt jobbig ._.


När vi kom in till Uppsala så skulle Emil möta oss men vi (jag hängde efter sebbe) missa hnm precis XD (A) När vi äntligen träffa på varann så drog vi oh hämta ut biljetterna xd
Efter de så drog vi till dragon palace (?) och käka kina bufé :D MUMS :D när vi gick därifrån så va vi proppmätta och bion skulle börja om ca 30 minuter .. Vi kom till filmstaden och emil fixa en hollywood meny + en påse med brio till mig xD
Vi såg wolfman och den va bra :d De skulle va nån blandning av skräck och thriller tror jag ;) Den hade sina ställen som man (dvs jag) hoppade till, den va inge läskig eller så men den va bra :) Hihi, är nöjd med att vi valde att se den :)
När bion va slut så skulle inte bussen gå förrän om 40 minuter ._. Vi drog till en hållplats som va precis efter station, och sen kom vi fram till att de inte skulle bli lika kallt om vi rörde på oss så vi drog vidare förbi olika hållplatser tills vi kom till moskén, där stanna vi xD Emil oh Sebbe dryga sig mot varann genom att kasta snö och hålla på medan jag stog oh hoppa runt för att inte frysa fast i marken O.o När bussen äntligen kom så va jag jätte flummig så jag garva större delen av bussresan hem xD Oh Emil satt oh va jätte dryg och skicka nästan 100 sms till mig -.- Jobbig!
Under typ hela bussresan så snacka sebbe om att han skulle kasta ner emil i en snödriva när vi gick av så när vi väl gick av bussen så var det de första som emil gjorde mot sebbe (kasta ner honom i en snödriva) Sen när vi hade gått förbi macken och så så drog vi in i skogen där emil kasta ner mig i snön, jävla idiot -.-
Sen kom vi till snödrivan precis innan vi skulle komma ut på våran gata och ingen ville gå först så jag ba vafan, och så drog jag först. Emil putta sebbe sen gick han efter mig och sen så putta han ner mig och då kom sebbe bakifrån och tackla ner emil så att han låg över mina fötter så jag kunde inte resa mig, alla as garva och sen när vi väl kom upp så sprang vi hem xD
När vi kom in och hade släppt ut hundarna så gjorde jag iordning varm choklad som jag sitter oh dricker just nu, mums :D Och så ska jag dra ner nu och linda in mig i ett varmt täcke med en kopp varm choklad och nåra pepparkakor och sätta igång en film :)
Så ciao folks, och jag rekomenderar folk att se wolfman :) den va bra ;)

Haha, kul dag med mina crazy brorsor asså xD De uppskattas ;9 :D

Av Josefine - 21 februari 2010 11:32

Aa så låg man och sov som en normal lite person och helt plötsligt 5.20 så ringer mobilen. Jag kolla på mobilen och såg att de va bror (Emil), jag tänkte ba jaha, får väl ta oh svara då.
Jag: aaa?
Emil: vafan gör du uppe nu?
Jag: Men du ringde ju din jävla idiot
Emil: Kalla mig inte idiot


Liksom, jag sov innan han ringde, jag vakna för att han ringde mig, och han frågar mig vrf jag är vaken, men liksom smart? neeeeej.

Han sa iaf att han skulle stanna i Uppsala och att jag oh Sebbe skulle dra in dit runt 4 så att vi kunde gå på bio oh käka och sånt :)
Jag tror vi ska se "shutter island" (?) men de får vi se ;) Mums, god mat och bio med mina knäppa brorsor, de kommer bli en kul kväll ;) :D


Men nu har jag saker oh fixa innan jag ska åka, jag måste fixa pengar så att jag kan komma hem från uppsala, jag måste bada oh föna Holly, måste fixa lite saker i mitt rum, måste rita lite (A) xd men sen va de nog inge mer :)
Ciao folks ;)

Av Josefine - 20 februari 2010 23:40

Förutom att jag har varit lat idag så har jag faktiskt gjort lite nytta ;) Jag har börjat på två nya bilder som jag kanske ska fortsätta på imorrn xD
Jag har sett på två eller tre filmer som alla har varit rättså bra :P Jag har tagit hand om the dogs och så har jag varit och handlat i den här kylan, usch!
Jag mixade ihop en jätte god paj som vi (jag oh sebbe) käka till middag :)
Mitt knä gör ondare för varje dag (sorgligt nog) :/

Jag vill ha tillbaka solen NU! Jag orkar inte me den här kylan längre :(

Just de :D Jag va oxå über snäll och fixa en omelett åt brorsan tidigare idag ;) guuu' vikken snäll syster jag kan vara ibland x)

Just nu är jag jätte trött för att jag har varit så lat hela dan så jag ska nog dra ner och lägga mig oh mysa under mitt varma täcke..
Skrev upp receptet på min paj oxå så att jag skulle kunna återskapa den nån gång x) Tur att jag äger på att improvisera ;) wiiiie :d


Men night night på er, sweet dreams :)<3

Ovido - Quiz & Flashcards