theoutsider

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

TRÖSTBAKAR!! XD

Av Josefine - 4 februari 2010 21:02

Asså, blev jätte förbannad idag sista lektionen för att bilden som jag håller på med blev helt jävla fucked up O.o Sen så ljuger folk oh säger att den inte är det och det är deprimerande :( Vrf kan inte folk bara vara ärliga nån gång för?! :/
filmerna kom inte idag så då blev jag ännu mer deprimerad :( Så jag bestämmde mig för att hålla mig sysselsatt för att hur kul är det att sitta oh deppa och få tid oh tänka på massa hemska sakeR?! :S
jag bestämmde mig iaf för att tröst baka istället Xd först så leta jag efter massa olika recept på internet sen när jag hitta lite olika så kom jag fram till att jag behövde inhandla ingridienser.  Så jag drog ner mig Zingo ner till ica, sebbe var för lat för att hänga med <.<
När jag kom hem så började jag med att kolla vad exakt jag skulle göra och det blev "cream cheese cupcakes" MUMS :D håller på med glasyren nu och sen ska jag knäppa kort och ladda upp så att alla som läser kan bli riktigt avensjuka ;) (6)
Jag håller på med bröd oxå x) det blev två limpor, 3 baguetter och nåra småfranskor :) Mums, nybakt bröd som kvällsfika kanske? lr en god liten cupcake? :D Oh så brände jag mig ju självklart på en plåt oxå, men de är ju ingen fullbordad bakning utan att bränna sig, visst? xD
Så fort jag är klar med att smeta på glasyren så drar jag ut en sväng :) Holly måste ju motioneras hon är ju grymt tjock <.< naaaaaaaaat!! XD men aja, skönt att gå lite :p blir väl 1-2 timmar :P så ring gärna oh snacka med mig ;) okej? :d
CIAO FOLK :)


 

Mina choclate chip cookies från tidigare den här veckan :p dom blev mumisga :D även om det kanske inte syns på den här bilden (A) XD

  Mina bröd som jag bakade idag :)   MINA CUPCAKES :D dom blev jätte goda ^^ mums :D

 
 
Ingen bild

Emelie

4 februari 2010 22:56

Naaaat
Vad gott! x)

 
Josse

Josse

4 februari 2010 23:03

na-naaat XD Ja i know :d

http://theoutsider.bloggplatsen.se

 
recept baka bröd

recept baka bröd

19 februari 2010 22:41

mm.. ser gott ut. Vad är det för recept? Jag bakade också härom dagen. Fin blogg förresten!

http://bakrecepten.se

 
Josse

Josse

19 februari 2010 22:44

haha bra fråga, jag hade i lite olika saker, följde inget recept improviserade mest (A) xd

Tack :)

http://theoutsider.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards