theoutsider

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Kul dag :)

Av Josefine - 6 februari 2010 21:48

När Emelie kom hit så satt vi igång en film direkt nästan (efter att hon hade tryckt i sig en cupcake oh en kaka).. Det blev P.S I love you, oh jag har aldrig sett den innan så de va kul :) Den va bra, heh väldigt komisk ^^
Efter de så visade jag en äcklig sak på en film (A) Sen drog vi upp och jag gjorde pizza deg ^^ Den skulle jäsa i 40 minuter så vi drog ner till ica, emelie ville köpa godis men sen ångra hon sig oh köpte en pizza istället. Vi hade Zingo med oss ut oxå, den lilla crazy hunden x) Han är så jävla söt :)<3
På vägen hem så skrämde emelie mig lite halvt <.< Dumma henne, hon fick värsta skratt attacken så jag skyndade mig före in så att jag kunde låsa ut henne ;D
hon blev självklart insläppt sen (A)
Jag satt igång oh fixa med pizzorna medan emelie satt oh käka på sin inköpta XD
Sen kom morsan hem oh vi lag på saker på pizzorna ^^ Sen när jag var klar med det så gick vi ner oh valde en skräckis som vi skulle se innan emelie skulle bli hämtad ;)
Vi beslöt oss för att se wilderness :) Den var bra, inte speciellt ruggig, men bra va den :) heh ^^ Nu ska jag trycka i mig lite ostbågar oh julmust oh se på nån haj film ^^ Jag tror den är bra :P
Ciao suckers ;)  
Haha en gubbe från filmen x) Han blev käkad på av hundar ;) xD lite små komiskt (A) x)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 28 november 2016 20:59


Jobbet tar sån tid att jag inte känner att jag har tid att uppdatera här speciellt mycket... bristen på dator har även en stor del i det. Julen närmar sig med stormsteg och jag känner att jag börjar bli lite sådär lagom stressad över julklapparna ...

Av Josefine - 6 november 2016 23:37

Bäst!

Av Josefine - 29 oktober 2016 15:06


Varit sjuk sen i tisdags, eller jag är frisk idag men brukar inte vara sjuk så länge så att vara hemma från jobbet 4 dagar i streck har aldrig hänt förr! Skönt att må bättre. Skönt med fint väder! Försökte få lite bra höstbilder på mina barn men det ...

Av Josefine - 21 oktober 2016 22:00

Förstår inte hur man kan känna sig så äckligt trött hela tiden! Har känt mig supertrött dom senaste veckorna. Vet inte varför. Det är super frustrerande! Vet inte vad jag ska göra för att bli piggare. Varje kväll är n kamp för att hålla sig vaken. J...

Av Josefine - 17 oktober 2016 21:13


I lördags firade vi 4 år jag och sambon. Vi har haft våra upp och nedgångar precis som vilket annat par som helst men vi håller fortfarande ihop och kommer förmodligen göra det i flera år till. 2 underbara barn har vi lyckats åstadkomma på dessa 4 år...

Ovido - Quiz & Flashcards